torsdag 26 februari 2009

Sushi..öööh aah..


Chea.
Nyss kommit in, har varit ute på en liten promis med Ayla Jenny å Santos :) Alltid skönt att va ute innan man ska sova. Idag har jag varit i Uppsala, jag å Anders drog dit för att träffa Empan å Eve, det va såklart bättre än bäst. Empan klippte sig, blev huuur snyggt som helst! Jag har ju inte världens bästa ekonomi, men jag köpte iaf en top på Gina, sen käkade vi kinabuffée, gott. Där smakade jag även sushi för första gången i mitt liv, tänkte att nångång måste man ju prova, men jag vet fan inte om jag gör om det. Alltså det va inte äckligt, men jag kan fan inte säga att det va gott? Sen dess har jag mått illa hela kvällen.. nice, eller inte. men iaf.
Fan vilket blaskväder det har varit idag, det gillas inte,hoppas det blir bättre till helgen. Imorron ska jag å Jenny ta en repa på stan, så ska vi göra tacos på kvällen, vårat traditionella fredagsmys med andra ord. Sen blire Let´s dance, sen sova. På lördag morron ska jag upp i tid, ska först med Anders på bolaget, sen har jag tid hos frissan kl.13. Så soft att gå dit på en lördag så man är fin till kvällen :) Jag ska bara fylla i utväxten, men iaf :D så har man håret fixat sen för hon plattar så bra.

Just ja, igår kväll sökte jag "massa" jobb. Lite personlig assistent jobb blev det. Inte för att det är mitt drömyrke, men man tager det man får. Idag när jag va i Uppsala, började jag tänka på att fan va kul det vore att jobba i en klädaffär? Älskar mode å kläder så tror det skulle passa mig bra. Man kanske skulle söka nåt sånt? För jag känner inte för att plugga till förskollärare, iaf inte nu, har inte ork eller motivation till att sätta mig i skolbänken igen. nej om man ska ta och sova kanske.. hörs imorron då gott folk. pusskram

onsdag 25 februari 2009

Underbara onsdag!

Heej !
Asså det är ju sååå skönt väder, det gör mig så glad, riktigt vårväder! Idag bjöd mamma på lunch, blev Akropolis, tog pasta carbonara, gott =) Sen gick vi runt å kikade, hon köpte Maybellines nya mascara till mig=) " the colossal volum express" jag har en känsla av att den ska vara jättebra!! Tack =) sen blev det en ansiktsmask oxå, "Chocolate mud mask(med kakao och sheasmör) den är nog toppen! så den ska jag använda någon kväll nu i veckan=) Jag har nyss varit ute på en skogspromenad med Santos, Jenny jobbar till 18. Då ska vi köra pilates(yey) sen ska vi sola! längtar utav bara helvete, har aldrig varit såhär blek. Käka lär man ju göra oxå... hm :P
Imorron bär det av till Uppsala med Anders :) vi ska möta upp Eve å Empan där, wiiie va kuuuul :D har inte träffat Eve baby på evigheter! Så vi ska väl kolla runt lite, ska iaf in på Gina å köpa nå snyggt, mamma ska bidra med pengar, hehe jag har verkligen världens bästa å snällaste mamma!! <3

Jag blir så upprörd, det händer olyckor hela tiden :( först Nicklas, och nu 2 av henkes kompisar. Det är så orättvist, men hoppas alla klarar sig!!!! Livet är bra orättvist ibland.
Jag vill ha helg... jag å jenny har planer för lördag ;) haha kommer nog bli bra det kolla på det, så hade det inte blivit ordentligt sparat :( så det är borta!!! har där.. är så partysugen haha. Men på fredag blir det nog lugnt :)
Inatt satt jag uppe länge och skrev ett personligt brev, sen imorse när jag skulle bara otur i mitt liv nu.. faaan va arg jag blir. Så det lär jag skriva om... suuuuuuck! Fan va jag vill dra härifrån...utomlands, bli brun som en bajskorv å bada :) åh vad jag saknar det! man skulle egentligen ha ett sommarhus i något varmt land, gud så skönt det vore.. men än så länge får man nöja sig med solarium hehe. Ska även köpa ny hudlotion som man blir brun av, den e skitbra.
nej nu måste jag sluta, ayla å mamma kommer upp en sväng nu :) pusskram

söndag 22 februari 2009

SLITEN AB


Tjulilu. Hoppas alla har haft kul i helgen? Det har iaf jag haft :) Som sagt så blev det raj raj igår. Empan å Anders kom till mig och kollade Melodifestivalen :) jag satt å drack vin, sen drog vi in till Jenny=) Där blev det all in kött kött, sen drog vi till hörnan, premiär för Jessica lixom :) Men där blev vi inte långvariga, jag kom på att jag skulle ha efterfest. Så det blev en del folk här :)Galet blev det, slutade med att Jokke, Affe, Sandra å hennes lillebror sov hos mig hehe. Sen drog dom hem vid 11 imorse, å jag sov vidare till 3 haha rekord tror jag fan, det va så skönt! Behövdes... sen gick jag hem till mina päron, käkade lite mat, men fan va bakfull jag blev då helt plötsligt, men nu börjar jag bli människa igen. Nu har jag å Jenny vart ute med våra vovvsingar :) blir väl sängen snart, ska sitta här å glo ett litet tag till först.
Ny vecka imorron igen då, helt sjukt va fort det går! Om jag är ledig så ska jag med Jenny på stan å kolla runt :) Ska passa på att gå in till ams en sväng oxå, dom ville att jag skulle kika in i veckan.

Funderar på att boka tid hos frissan om nån vecka, kanske ska ta ut löshåret snart, känner för en förändring hah :P nu ska jag lägga ut lite bilder! hörs imorron :) pusskram

lördag 21 februari 2009

Galet kul igår!

Tjenahejsan. Nu har jag kommit upp från mitt ide sen igår. Först var jag med Santos hela dagen, vi gick till mormor å morfar och hälsade på, men Santos va stressad så jag fick hälla i mig en kopp kaffe, haha söten. Sen satt jag har och vågade mitt hår, tog 2 jävla timmar! Extra lång tid mot vad det brukar ta.. men vill man va fin.... sen kom Jenny hem, sen kom Marie, så vi kokade korv med bröd. Sen drog vi till Peppe, han hade inte ens kommit hem än, så vi satt där med hans mamma, hon är så söt! Vi festade där till typ 23 tiden, då drog vi till Hottan, Christoffer skjutsade oss(lata vi var) vi satt där bak å flög runt som faaaan hahahhaah. Hottan va oxå SUPERKUL, även efterfesten. hahaha garvar jag bara tänker på igår! KLOCKREN kväll, tack Pepzi!

Nu sitter jag inne hos Jenny, hon håller på och lagar mat till mig och Jessica. Snääällt baaa. Klockan 19 ska jag möta Empan :D :D :D vi ska köpa godis på natti såklart, sen hem till mig och kolla på Melodifestivalen såklart, ikväll håller jag på EMD. Jag ska sitta å pimpla vin helt själv medans haha, sen är det raj raj igen. Blev så till slut.
Nej jag ska göra lite nytta nu.. P.S jag är KÄR i Kim, alla vet vilken Kim jag menar:) skriver mer imorron :) pusskraam

torsdag 19 februari 2009

Städa städa

Hejsan hej!
Nu är jag ääntligen klar, är hos mamma, har städat både över och undervåningen(dammsugit och torkat golv) ska få 300 kr tills imorron :) det är lätt värt! alltid trevligt med lite extra klirr i kassan haha. Nu sitter jag å väntar på att Våra bästa år ska börja. Sen ska jag följa med Jenny som ska storhandla, sen ska vi gå till mormor å morfar å fika med vovvarna :) hoppas dom inte river hela lägenheten, haha! Ikväll skulle Jenny shoppa på IKEA så då hänger jag oxå med, blir nog Donken då när man ändå är i V-ås, va så längesen så det ska bli gott faktiskt.
Inatt började jag på min bok "Sanningen om diamanter" av Nicole Richie, orkade bara läsa ett kapitel men den verkar jättebra:D Handlar om Nicole & hennes vänner, om deras knarkmissbruk å allt möjligt, väldigt intressant faktiskt.

Imorron är det äntligen fredag... kul att det händer något. Ska va med Santos på dagen för Jenny ska bort. Så det blir långpromenad, sen ska jag passa på att våga håret med hennes tång medans hon är borta haha! Skönt att ha det gjort så fort som möjligt. Vi har ju förmågan att göra allt i sista sekund annars, men men deeluuugnt.Sen blir det käka, sen feest för Peppe, så kul!! Hoppas det är mkt folk ute imorron.. men tvivlar på det? men vad gör det, vi är ju asmånga bara vi så det kommer bli skitkul vilket som :)
Ja ikväll är det Du är vad du äter, om jag är hemma är det ett måste att titta på! Jag tkr det är fett intressant faktiskt!´
Nej nu börjar bästa år, så hinner inte mer nu, hörs later gott folk! Puss å kläm

---------------------------------------

Tjenahejsan! Jäklar va den här dagen har gasat iväg, vi som skulle till mormor å morfar OCH till Västerås, men inget av det hann vi! Men storhandla blev det verkligen, sen ville vi åka till Donken men nej, så köpte pizza på Verona, för Jonas skulle ha därifrån, å det va den äckligaste jävla pizzan jag ätit i hela mitt liv! Tuggorna bara växte i munnen..blöööö. Så jag åt kanske 1/15 dels pizza! mkt bra lixom hahah. Peppe ville att vi skulle följa med honom ner på hörnan på Quiz, vi va braa sugna där ett tag, men sen insåg jag att det är ovärt utan pengar haha. Så vi sket i det å Peppe drog själv haha. Har iaf haft det så jääkla kul idag! När jag å Jenny är ensamma får vi alltid såna extrema skratt-attacker, så jag håller på å dör! HAHHA <3
Fredag imorron då! YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

onsdag 18 februari 2009

Onsdag

Tjuuuuuu.
Jävla bloggf*ttA!! Det här är tredje gången som jag har skrivit typ tusen ord, sen går det inte att ladda upp... FFAAAAN fixa erat jävla problem förfan! Så nu skiter jag i det här.. tänker inte skriva om allt en gång till. Som tur är så finns lite kvar iaf..

Sitter och kollar på Ayla som sover så sött i min säng :) Finns inget jag älskar så mkt som henne<3
Asså.. måste bara skriva några rader om Våra bästa år. För alla som inte vet så är jag beroende av det, men egentligen är det så jävla irriterande, en dag i deras liv får man se i en hel vecka. Det är gaanska långdraget och det händer inget nytt. Jag menar, hur länge ska dom vara fångar på slottet? det börjar bli fett drygt. Å nu när Jack äntligen kom hem till Salem, så hinner han inte ens träffa Jennifer, och blir tillbaka förd till slottet lika fort. Det är ju så himla irriterande så det finns inte? Jag ska banneme be mitt x Sebbe att berätta hur länge det där kommer pågå, han är ju större Days nörd än vad jag är! haha. Å nu verkar det som att Patrick jobbar åt DiMera iaf? Varför skulle han annars hålla kvar Jennifer ute i kylan i typ 100 år, när Jack va därinne i huset? haha tro det eller ej, men detta gör mig faktiskt frustrerad på riktigt!

Mirna är iaf hemma nu :) hon ville att jag skulle ringa henne efter 16 idag, det är något jag ser väldigt mkt framemot! att höra min pluttas röst, å hon ska få berätta aaaallt som dom har gjort i Thailand! jag vill oxå åka dit! men först ska jag bli miljonär. hahha.Vad ska man ha på sig på fredag då ? Man vill ju va lite extra fin när det är födelsedags fest.. hmm funderar på min blåa klänning,tror att det får bli den. Isf måste jag låna Jennys nagellack till, plus att jag nog ska låna hennes vågtång oxå, tror att jag vill va lockig i håret på fredag, om jag har tid till det, men det visar sig. På lördag kommer förmodligen Empan till Sala, wiie hoppas det. Då blir det Melodifestivalen har jag bestämt haha, sen får man väl se om det blir nån stänkare till eller om det blir nyktert, ska höra med folket haha. Nej just ja jag skulle ju dammsuga...hörs då.pöZZZZZZ

-------------------------------------------------------

Godkväll! Klockan är nu 21.35 och jag sitter och kollar på Greys, men nu är det paus :) Väntar på att Jenny ska ringa, så ska vi ta en promenix med doggsen:) sen blir det nog sova! Nu på kvällen har pappa varit hos mig, han kom med en lampa som han har köpt till mig (sänglampa) så ikväll kan jag äntligen ligga å läsa när jag har lagt mig! Han spikade även upp tavlorna på mig å Eve, bättre sent än aldrig! Nu saknar jag henne ännu mer när tavlorna sitter där. <3 Men vi får se till att ses snart! Jag gick in på Cinderellas hemsida och va såhäär nära på att söka jobb där, men vet inte riktigt än om jag vågar. Ska fundera lite på det, om jag skulle jobba där så skulle jag ju inte kunna kolla på Arvingarna när dom uppträder, och det vore ju synd haha ;) Nej men allvarligt, jag skulle verkligen gärna vilja jobba på en båt, spelar egentligen ingen roll i vilket område. Skulle kunna stå i baren, receptionen, ja nästan vad som helst iaf! Det där ska jag som sagt fundera på.. tänk va skönt att jobba 2 veckor i streck, sen ledig 2 veckor, bättre kan det ju inte bli.. men skulle va så svårt att vara utan Ayla, men ja vi får se om jag söker där eller på någon annan båt.

Nej hörs partypeople..later!

tisdag 17 februari 2009

Fikat!


Tjabba tjena... nu sitter jag i soffan å myser med Aylis :) sitter å väntar på att Nathalie ska höra av sig, så ska jag och Ayla möta upp dom i hundgården :) sen ska jag äta mat hos mina päron, tror mamma skulle köpa med sig thaimat , MUMS! Å ikväll är det Andra Avenyn, wiiie det är fan veckans tv-höjdpunkt! jag är så sjukt trött o har ont i huvet, när får jag bli frisk? hur länge ska det här pågå? ja det kan man ju undra.

Idag har jag fikat med Jessica & Anders, SUPERnice, va så kul att träffa dom igen, va så längesen. När vi satt där så ringde Folke, hon hade vart på ams, å ville ses, så hon kom oxå förbi å snackade lite skit, trevlans! Jag köpte en asfrän militärscarf till Ayla som det står "In the army" på, hah hon är stentuff i den, nu har hon tre st :))
Min msn funkar inte på min dator, när jag trycker på msn ikonen så kommer det inte ens upp...stört, bara på min dator som det inte funkar, ja jag säger då det, vad har jag gjort? haha får ju msn abstinens lixooom.

Ikväll ska jag söka mera jobb, inte för att det finns så många värda men, man måste ju ha ett jobb fan!! På fredag ska vi fira Peppe verkar det som, fan va kul :) ser ut att bli mkt folk! Sen ska vi ut på hottan å göra Sala osäkert hahaha.
Nej nu ska jag å Ayla till hundgården å busa :) skriver mer sen! hejhej


---------------------------------------------------------------------------

TJABBA TJENA igen! Sitter här och är sjuuukt trött, messade Jenny å frågade om vi ska ta en sväng med hundarna, men hon väägrar svara haha. Jag å Ayla ska iaf röra på oss snart, ska försöka sova tidigt idag, men även fast jag är trött så sitter jag alltid uppe till efter 12, vore så skönt att somna typ kl.10? men men shit the same lixom.
Bosse och Ayla är inte riiiktigt kompisar än... tror att Bosse blir svartsjuk när Santos & Ayla leker, han känner nog att det är "hans" kille. Hehe gulligt :)
Nej nu fick jag svar från Jenny... så nu ska vi ta en liten promenix. Byeeee

måndag 16 februari 2009

Hjälp mig, snälla!


Hejsan!

Hela dagen har jag haft ångest, vaknade imorse av att jag fick post. Det va en räkning på min jävla dator, såg direkt att jag inte har råd, vad ska jag göra? jag är i desperat behov av pengar! är det nån som vet något jobb man kan söka? eller är det någon som kan ge mig ett jobb? tro mig jag är så desperat som man kan bli :( :( :( SUCK!!!!!!


Jag har sökt ett jobb idag iaf, ska kika vidare snart... vad fan ska jag göra! Å inte mår jag bättre idag heller så att jag kan träna, fan vilken värdelös dag! SUCK igen!

Nåväl... inget blir bättre för att man gnäller och tjurar, men vad fan ska man göra annars?!

Idag har verkligen varit en soft dag,.. bara legat i soffan å glott på teve. HOPPADES innerligt att resursen skulle ringa och väcka mig imorse, så att jag får jobba, men nej, vadfan! Hoppas på massa jobb den här veckan...


Å inte vann man nåt på bingolotto igår heller, förvånad? nej hahaha men det är kul iaf.

Ikväll ska jag kramas med Ayla hela kvällen, hon är den enda som får mig glad just nu :))))

Måste säga att gud va skönt det är att ha en blogg! känns så skönt att bara skriva allt man har inom sig, man får verkligen ur sig en väldans mkt bara genom att skriva! (Y)

Idag bestämde jag och mamma att vi ska på kryssning den 22:a april, gissa vilka som uppträder??? HAHA det behöver jag inte ens säga, för det vet alla redan. Wihi längtar.


Jag vill göra nåt kul, gå ut och käka middag, gå på bio, shoppingtur i Sthlm eller vad som helst... men hur ska det gå till, hahaha .


Om nån månad är det dax att ta ut löshåret oxå, då ska jag färga underhårt mörkbrunt, saknar mitt mörka hår så mkt! men älskar att vara blond, så därför får det bli båda färgerna, kul jul :))

Hoppas alla andra har haft en bra dag?!

Pöss å kjaaaaam;) haha



söndag 15 februari 2009

Sega söndag!

bild från igår

CHEA



FAN va sur jag är nu, hade skrivit värsta inlägget, så funkar det inte att spara så allt försvann :((( DAMN!



Idag är jag tröött, det kostar att ligga på topp haha! Igår beslöt jag mig till sist för att dra till Thomas på ferre, det va ett väldigt bra beslut, va så längesen man hängde med dom grabbarna! Så det blev raj raj där, sen skulle Thomas å hans kompis vidare ut på hottan. Så jag , emma, natta, jokke, affe m.fl drog hem till mig å körde lite ölspel med lilla alkoholen som vi hade kvar. Sen hamnade vi hos Matte, det va bara han å hans kusin där förutom oss, men det va assoft :) Fick en assnygg keps av Jokke :) tack! La mig ner i min säng å slocknade ca:05.30, hur orkar jag? det är fan frågan haha. Imorse när jag vaknade så gick jag in en sväng till Jenny å snackade lite! Vi har pratat om att kanske börja plugga, men en så länge är det bara prat! Får se hur det blir med det, vet inte än om jag vill plugga eller om jag vill försöka få något fast jobb. Det ska jag allt fundera på. Sen drog jag hem till mina päron, och kollade på Melodifestivalen som dom hade spelat in till mig, kunde ju inte missa Måns, no way :D fan va bra han var(Y) Roffe vill att jag ska komma till honom å festa idag, men det är inget jag har lust med idag! Jag ska sitta som en pensionär i soffan och spela bingolotto, soft ju! man orkar ju inte så mkt annat såhär på en söndag. Jag ska se till att vinna storkovan, så ska jag köpa en fet villa till mig & Jenny så vi kan dra härifrån. Längtar så tills vi ska till Spanien, fan va skönt det ska bli att bara dra bort en vecka. Bara ligga å sola sola sola bada :D va inte så hemskt längesen som jag va i Cypern, men jag får aldrig nog av utlandet!



Jag vill bli frisk nu! Vill bara träna sönder, vågar inte ens ställa mig på vågen haha. Imorron ska vi iaf köra lite pilates, orkar inte vänta på att bli helt frisk, det kanske tar evigheter, å lite pilates har väl ingen dött av :P


På tisdag kommer Mirna hem från Thailand, hoppas att ni har haft det bra :) vi har ju iaf haft kontakt via mejl, men jag saaaaknar dig, min älskling, måste ta mig till Sthlm snart å umgås med dig. Men just nu är pengar ett problem :(



Nej nu ska jag hitta på något annat, skriver lite senare :) pusskram

lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Jahapp tjenare. Idag är det den "berömda" Alla hjärtans dag. Jag tycker att det är liiite överskattat om jag ska vara ärlig, är man tillsammans med någon så är väl varje dag en hjärtans dag? Det kanske jag säger bara för att jag alltid har varit singel detta datum varje år, hahaha. Men nej jag tycker faktiskt det. Fast jag förstår ju dom som passar på att fira sin kärlek extra ordentligt idag, såna som är äckligt kära, men ja, vad vet jag haha. Jag får se hur denna kvällen slutar... hade tänkt att vara hemma hos mina föräldrar och kolla Melodifestivalen, men nu sa Thomas Penn min vän, att jag ska festa, men ingen av mina bruds vill/ska ju festa ikväll.. så blir väl inget med det, men jag är festsugen ja, men skit samma, visar sig hur kvällen slutar helt enkelt :P kan vara skönt att vara hemma oxå.

Det enda jag vet är att Jenny slutar kl.15 och då ska vi ut med hundarna, vi ska gå i parken och ta en massa fina kort på dom :) Det är ju så underbart fint väder, riktig vååår, då blir jag så glad! Skulle kunna vara ute nästan hela dagen känner jag. Hoppas att våren är här för att stanna, nu är jag trött på snö och kyla! Ikväll är det ju Melodifestivalen oxå, hejjaaaa Måns ;) woho.
Nej skriver mer sen :):):) pöss

fredag 13 februari 2009

Äntligen är helgen här




Hejsaaan på er alla :) Fattar inte vart denna vecka har tagit vägen, det har gått så gryyymt fort asså, men jag klagar inte! Alltid skönt med helg, jag ska bara lata & vila upp mig så jag blir frisk. Måste erkänna att jag är extremt partysugen(som vanligt) men det kan va bra med en lugn helg då och då! Jag är så himla trött idag, har knappt kunna sovit på hela natten, har bara haft jävla hostattacker , blir ju värre när man ligger, så drygt, man kan ju inte direkt stå och sova en hel natt haha :P jag, Jenny, Jessica, Ayla & Santos har varit ute i skogen, kom in för ett tag sen, det är så skönt att promenera där, en helt annan luft och man blir piggare när man kommer hem därifrån :) Nu sitter jag och väntar på att Jenny ska höra av sig igen, så ska vi dra iväg och handla tacos & godis, myspys ju :) me like!




Usch har så många känslor och tankar som flyger omkring i mitt huvud, jag vet varken hur jag ska hantera dom, eller i vilket fack jag ska placera dom, jobbigt! Jag tycker att man tänker aaalldeles för mycket i sitt liv, varför inte bara vara? och ta dagarna som dom kommer? Det tycker jag vore mycket bättre faktiskt. Jag blir inte klok på det här.. vad ska jag göra? haha det är fan inte lätt när det är svårt gott folk. Gaaaaaah.


Undrar vem som åker ut Let´s dance ikväll då ! Kitty Jutbring eller Carl-Jan är 2 jävligt bra förslag, nån av dom kan åka :P den ena är helt sne i käften och den andre kan inte ett enda steg?




Fan jag är så dum som sitter och lyssnar på partymusik... åååh hahaha jag känner bara för att gå ut och dansa! Dansa bort min jävla hosta å allt annat så man blir frisk. Men nej Madde...


höhöhö.


Nej nu ska jag loda vidare.. ska snart handla :)


PöZzKjAm


torsdag 12 februari 2009

Torsdag :)


Hejsvejs! Ännu en dag håller på att passera :P

Idag har jag varit på stan med mamma, vi lunchade på Café Silver, det blev lax med hemgjord potatismos & romsås, mycket gott!!! Sen blev det en kopp kaffe efteråt såklart :) Efter det gick vi till lampaffären(jag behöver en över min säng), men icke sa nicke, det är ju så j*vla dyrt där! Så det får bli IKEA nästa helg typ. När jag kom hem gick jag bara in och hämtade vovven, sen tog vi oss en promenad till mormor och morfar, tog en fika och spelade lite fia hehe, så mysigt att vara där :) Ayla är så van att pappa alltid kommer och hämtar oss där, men nu gick vi hem själva, jag va tvungen att säga att vi skulle träffa Santos, annars hade det aldrig gott haha ;) Det är ju hennes karla karl ju ;) göll.


Jaha nu är det snart helg igen då... imorron ska jag å frugan laga tacos(MUMS) och kolla Let´s Dance, och godis såklart! Med andra ord en riktig myskväll som jag ser framemot!

Jag har inte bestämt mig än för vad som händer på lördag, skulle va bra att ta det lugnt då med, eller så ska jag umgås med Natta och dricka lite vin, får se hur det blir, bestämmer mig imorron :)


Just nu vill jag bara bli frisk... har inte tränat på hela veckan(!!!), men det ska man ju inte göra när man är dålig, jag går bara runt och hostar hela tiden, värre idag, så drygt! Det som gör mig mest irriterad är att mitt nyårslöfte var just att träna sönder mig själv(lite skämt), så går man och blir sjuk, hostan sitter ju i så länge oxå, typiskt. Så fort jag blir frisk då j*vlar blir det gymmet dag ut och dag in, och pilates såklart! Det är ju så skönt :) Man tror att pilates är himla enkelt och att det knappt är jobbigt, men det gott folk, det är raka motsatsen! Ibland är pilatesen mycket jobbigare än att gymma kan jag säga! hehe..


Jag har så trååkigt just nu.. så här kommer en liten "lista".

Saker som jag ska göra/ha gjort innan 30(bara 9 år kvar:S)

*Jag ska ha 2 eller 3 barn, och en sjujäkla snygg karl! HELST Kim i Arvingarna!!!

*Ha ett välbetalt jobb(eller varför inte vara så rik att man slipper jobba ;))

*Bo i en annan stad(helst)

*Besökt Thailand, det känns som att man måste uppleva det.

*Gått någon slags kost-kurs(är väldigt intresserad av hur viss mat påverkar kroppen, trots det så moffar jag i mig godis, dubbelmoral?


Nej nu blev det jobbigt, hörs då ;) Puss&Kram vi ses på staan

onsdag 11 februari 2009

Nu har jag bloogg



Tjooobreee :)
Jahapp nu har även jag en blogg, nu får vi se hur det kommer gå, haha.



Nej jag har alltid älskat att skriva så det ska nog inte vara något problem :) Idag har jag storstädat heeela lägenheten, varenda hörn, väldigt noga, det känns så skönt nu när det är gjort kan jag säga. Det är inte ofta jag får såna extrema städryck ;)





Jahapp tänk va veckorna rullar iväg, redan onsdag idag! Jag blir så sur att jag inte har fått jobba något denna vecka, det här suger verkligen. Jag måste skaffa mig ett fast jobb! Eller det jag egentligen borde göra är väl att börja plugga till förskollärare. Men jag är inte så sugen på att gå i skolan 3.5 år till, iaf inte nu. Har kompisar som började plugga till det, direkt efter studenten, så dom är ju snart klara. När dom står där och är färdigutbildade förskollärare, kommer jag nog ångra mig! Men men det är smällar man får ta så att säga. Jag får sån jävla damp på mig själv, över att jag inte kan hålla i pengarna. Förut va jag såå extremt duktig på det, jag sparade nästan alla pengar, till slut va jag stenrik typ höhö ;) Men nu är det andra tider, och man är i en annan ålder, där andra intressen har övertaget.




Oj vad mycket det blev haha. Kanske förresten ska berätta om mig själv.
Är en galen brutta på snart 21 år. Är barnskötare, och jobbar på olika förskolor och fritids. Det bästa i mitt liv är min pitbull Ayla. Hon är verkligen den största kärleken jag har! Är även en shopoholic, och gillar självklart att festa. Det finns inte så mycket annat att göra i den här hålan, Sala förresten :) Flyttade hemifrån i augusti, bor bredvid en av mina allra bästa vänner, Jenny :) Kan det bli bättre? Nej! Wihii.

Nu ska jag försöka lära mig lite mera om den här bloggen. Så vi hörs senare.
Puss & Kram