måndag 13 april 2009

Hehe


CHEA!
Är ganska seeg idag, har nyss kollat våra bästa år, å käkat frukost.. ska loda lite sen lär jag väl hoppa in i duschen! hade en helt sjuk dröm inatt, drömde att när jag kom hem, öppnade dörren, så va det massa gubbar som flyttade ut alla mina saker, å jag blev helt jävla tokig å började skrika å slå på dom, dom sa att alla lägenheter på Bergenstjernan som va 27 kvadrat, skulle försvinna! asså shit vilken dröm, jag va helt tokig, det va fett av mig! men tur att det bara va en dröm, vad skulle jag annars ha tagit mig till? hehe.
Iaf här kommer korta urdrag från min helg:

Fredag:: Satt hos mina föräldrar å kollade på Talang, va dock bara jag å pappa hemma! blev en hel lugn & hel tråkig kväll, men samtidigt väldigt skönt att ta det lugnt!
Lördag: Satt först ute å solade heela dagen, så skönt! Man fick lite färg iaf :) Runt 6-tden kom Empan, Mirna & Felix till mina föräldrar(hade huset för mig själv) å grillade! mm va gott det blev, blev självklart party! Blev klappkanon? Men vad gör det.. haha. Sen drog vi till hotellet, för att kolla på Kevin, han va så bra så! En riktig söt kille det där :) Va mkt drag där.. va dock bara jag å Empan som gick dit, men fan va kul vi hade för det :) När hotellet stängde så hade jag sällskap med mamma å pappa hem, dom hade oxå vart på galej! Snackade med T hela vägen hem, mamma å pappa blev sura för dom ansåg att jag förde ett väldans liv på vägen hem i telefonen, hahaha. JAJAJA. Väl hemma så slocknade jag direkt, eller ah nästan iaf...*vissel*
Söndag: Ringde Emelie när jag vaknade till liv, vi tog en liten promenad å köpte mjukglass, jag köpte en bingolott oxå, som jag vann på :) 2 Sverigelotter bara hehe, men hey det är ju iaf bättre än ingenting ;)

Idag blir det påskmiddag, mormor å morfar kommer! Så trevligt så.. synd att Tias å Lina är i Östersund! men men får träffa dom snart istället :)
Nej om man ska ta den där duschen nu... så man piggnar till lite. Ja det låter bra. Vi hörs kanske senare. puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar