fredag 6 mars 2009

Helg:)

Tjotjo..
Sitter å väntar på att golven ska torka, har städat nu på eftermiddan:) Fick ett ryck haha nice som fan =) annars har min dag sett ut såhär: Klockan ringde kl.9, gaah tänkte jag, sen frulle, sen gick jag å Emma å gymma:) Va så jävla skönt.. jag vill träna imorron igen, men inte kul att gå själv.. så får bli pilates eller powerwalk imorron :) hell yeah.. iaf sen blev det stan å gjorde en grej, sen möta upp mamma å Anders.. han skulle med å handla :) Sen blev det en kopp kaffe hos mamma å nu e jag som sagt hemma å har städat :) Ikväll blir det nyktert för min del iaf.. det enda jag har bestämt är att jag ska äta good mat hos mina päron , sen får vi se om jag ska umgås med jenny å fia=) visar sig helt enkelt! Let´s dance ska jag kolla på oxå=)

Shit idag va stan fuuuull av bara folk man kände.. hahaha ;)
Ska pysa kanske skriver sen :) annars får ni ha en trevlig kväll=) pusssdååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar