Tummen upp för deeet. Va som sagt till frissan idag, först tog jag ut löshåret, fyfan vilken smärta, det satt som smäck å va jäättetovigt, aj aj aj. Men jag tog mig igenom det levande, haha. Sen klippte jag mig, å färgade som sagt underhåret brunt, med liiten inslag av rött. Är supernöjd! blev jättefint! Förutom det så har jag jobbat idag, va en kort dag idag så det va skönt :) men imorron är det 9-17, ganska mastigt, men vilken tur att jag har världens bästa jobb då! :) underbart ställe det där.. idag va vi ut i skogen å åt frukt, mysigt med dom små :)
Har haft jätteont i huvudet hela dagen, funderar på om "dagissjukan" är på väg att besöka mig.. hoppas inteee, vill vara frisk å gymma :D kan tyvvär inte gymma förrns på fredag för det är enda dagen jag slutar tidigt. Men är ju inte långt kvar.. ska gymma både fredag å lördag tror jag.
Nej fan, ta en huvudvärks tablett å sova brevid Ayla nu? Så får det blii =) Godnatt på er=)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar