onsdag 4 mars 2009

jajaja


Hej hej! sitter här å käkar godis OOPS, men har fan pms kan inte låta bli då haha. Köpte även mig en Frida - tidning, nice...
Idag har jag vart å solat igen.. 2 ggr denna vecka fett som fan, börjar få lite färg nu. Har känt mig som snövit den senaste månaden. Förutom det så har jag vart hos brorsan idag, i hans nya lägenhet, den va fräääsch. Nu sitter jag å inväntar Greys å sen blir det sängen. Börjar 7.15 imorron :( och jobbar till 16.30. ÅNGEST AB! jag har haft ångest hela dagen, för massa olika saker.. usch vill vara glad. Ska det vara så svårt?! :( tror att jag sussar hos mina päron idag, pappa kör mig till jobbet imorron bitti. Lika bra att sova hos dom, å slippa kuta fram å tillbaka imorron bitti, ja så gör jag. Efter jobbet blir det bio om jag orkar.. men tippar på att jag inte gör det.
Jag vill ha lördag, då kommer min älsklings Empan å leker med mig:) Det blir partaj såklart.. inte för att jag har den bästa ekonomin just nu men deeeluuugnt.

Till mina babes- MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar